James Cameron's Avatar: The Game recenserat

Jag trodde inte att jag skulle hinna med en till, men det här blir garanterat min sista recension för i år! Vad jag tyckte om filmen? Det får du vänta tills nästa år för att veta. Jag håller på med ett inlägg om det, så det kommer.

Tydligen är det många som spyr galla över det här spelet, men det känns som att många tar på sig extra kritiska glasögon framför filmlicensspel. Antagligen för att inte bli besviken eller något, jag vet inte. Jag tycker iallafall att det här är ett innehållsrikt och bra spel.

Du som inte sett filmen kan vara lugn, spelet utspelar sig två år innan filmen och recensionen avslöjar inget av filmens handling. Men om du inte vill veta vad hela avatargrejen går ut på, läs den inte.

Min recension är nu uppe.

Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Daniel

läst

2010-02-09 @ 19:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0