Tjugofyrakyrkan - nu även med verkstad!

Tycker du att Tjugofyrakyrkan bara är mycket snack och ingen verkstad? Jag klandrar dig inte efter att ha läst om inläggen jag skrivit om oss. Enligt dom sitter vi mest bara och pratar, ber och lägger grunden för en fantastisk kyrka. Roligt för mig, men kanske inte så intressant för dig.

Men till dig har jag nu en stor nyhet!

Tjugofyrakyrkan hade den första November sin första informationsträff! Det låter kanske formellt men jag lovar dig, det var det inte. Vi spelade bra live-musik där min fru ledde sången. Våra ledare presenterade vår kyrka, vad vi står för, vad vi drömmer om och vart vi är på väg. Sen bjöd vi på muffins och dryck. Allt det här fantastiska på bara 60 minuter!

Om du missade det här gyllene tillfället att se vilka vi alla är och vad vi står för, få inte panik. Nästa informationsträff är redan den sjätte December, 15:00 i Flemingsberg. Det kommer vara minst lika bra, med största sannolikhet bättre än sist. Kom dit och spana in oss, ät gratis fika eller bara njut av musiken. Det är självklart gratis och alla är välkomna!

Faktum är att jag slänger in en bonus till dig som inte var på vårt första informationsmöte:

Så här ligger det till; träffar du mig öga mot öga, frågar mig något om Tjugofyrakyrkan och inte får ett litet visitkort av mig så bjuder jag dig på en utsökt middag!

Denna utmaning gäller fram till den sjätte December 2009.

I dare you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0