Bowlinghand

En sällan uppdaterad blogg är ett tecken på en dålig blogg. Ajdå.
Att blogga långt i efterhand är ett tecken på en dålig blogg. Ajajajdå.

Jag var iallafall iväg med kyrkan med flera och bowlade för ett tag sen. Det gick bra även fast jag inte vann. När det kommer till bowling är mitt motto "Får man en strike så är det värt pengarna". Det var värt pengarna.



Värt

Något mer som var värt pengarna var mozzarella, tomat, basilika-ciabattasarna på Bönor & Bakat. Jag fick tipset om stället (och mackorna) från min lillasyster, som i sin tur fått tipset från min storasyster. Schvajnigt goda! Jag har redan hunnit vara där en gång till sedan dess, då åt jag exakt samma sak.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Gissa om jag är avundsjuk!!! :) Dom mackorna är out of this world!

2009-10-22 @ 02:00:59
Postat av: Storasyster

I KNOW! Dom är fett värda alltså.

2009-11-18 @ 14:17:18
URL: http://resedagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0