Soffbloggande

I julklapp i år fick jag två trådlösa keyboards.

Ett till Rock Band 3 för att rocka loss till Queens pianoslingor och Huye Lewis syntslingor. (Fantastiskt)

Och ett till datorn som nu är uppkopplat. Tydligen så är det världens mest avancerade trådlösa tangentbord. Yikes. Numera sker i alla fall allt bloggande bekvämt från soffan framför TV:n, att jag har velat blogga på något annat sätt tidigare är obegripligt. För det är fantastiskt.

Så idag har jag surfat framför TV:n från soffan, efttersom jag lyckades bli förkyld under helgen och är nu hemma från jobbet.

Förresten, funderar du fortfarande på ifall Die Hard är världens bästa julfilm eller inte? Fortsätt in här i så fall.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej hej! Här kommer en lång och kanske konstig kommentar men bare with me.



Jag var tvungen att ominstallera min dator för ett tag sedan och orkade verkligen inte fixa så att mina favoritbloggar sparades på något smidigt sätt, jag tänkte; de som är tillräckligt bra kommer jag ihåg och de andra får jag väl vara utan då.



Sen gick det någon månad då jag fick nöja mig med att använda den gamla segdatorn och ingenting var kul så jag läste knappt några bloggar alls då. Sen köpte jag den här nya fina snabbdatorn och plötsligt kände jag att jag nog kunde lägga till lite favoriter och jag började läsa en del av de där gamla bloggarna igen. Jag hittade de flesta och kände mig nöjd med den rss-lista jag fått till. Det gick säkert 3 månader till och jag fortsatte läsa de där bloggarna. Så en dag när jag stod i duschen så drog min sambo igång en Queen-låt och på en millisekund gjorde jag kopplingen till ett av dina inlägg om Queen och Lady Gaga och jag tänkte "ja just ja, den bloggen, vad var det han hette?" och så kom jag på att du heter Viktor och att du hade en blogg som hette laktosfritt men att du bytt adress och så tänkte jag att den smarta bloggen vill jag ju inte vara utan. Så så kan det gå till när man efter 4 månader kommer på att man glömt bort en blogg som man inte velat glömma bort men ändå inte glömt den för att ens fiffiga hjärna hjälper en att minnas bara den får rätt förutsättningar för att börja rota i arkivet. Så nu är jag här igen!

2010-12-28 @ 10:37:31
Postat av: Viktor

Hej igen, kul att du är tillbaka!



Det är alltid lika roligt att läsa dina kommentarer och jag känner mig hedrad över att mina inlägg lämnar ett sådant intryck hos dig. Ett stort leende spred sig över mitt ansikte när jag läste vad du hade skrivit, trots att jag ligger sjuk hemma.



Välkommen tillbaka!

2010-12-28 @ 13:08:12
URL: http://viewtifulviktor.se
Postat av: Agnes

Vad kul att jag kunde glädja en annan sjukling. Själv sitter jag hemma i soffan, fortfarande med morgonrocken på, och snörvlar och hostar.



Jag blev så glad när jag mindes din blogg och jag tänkte att den här historien måste jag bara dela med mig av. Jag var lite rädd att du slutat skriva men bloggen verkar ju uppdaterad med massa inlägg jag ännu inte hunnit läsa. Vad kul att du kom ihåg mig med!

2010-12-28 @ 14:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0