Hej och hejdå!

Jag och min fru har nu bott i mina föräldrars (ganska) nybyggda villa i en månad nu. En liten uppvärmning för framtiden kan man se det som. Nyhetens behag var stort och väldigt. Vilket hus! Sedan fick jag också möjlighet att ställa till med stor fest då jag fyllde 25 år. Med drygt 40 personer som kom för att fira mig hade det självklart inte funkat i vår lilla lägenhet, alla skulle fått en knapp kvadratmeter var...

Men vad som började som en liten semester mitt i vardagen har långsamt blivit en väldigt stark hemlängtan. Hela veckan har jag och min fru pratat om hur skönt det blir att komma hem igen.

Så...

Hejdå...
...fri tillgång till bil!
...lyxiga ljudsystem som är inkopplat i varenda skrymsle i hela huset!
...stora matbordet!
...gott om plats att bjuda in vänner till!
...höga innertak!
...välbelysta och väldesignade hus!

Hej...
...Gold B50, vår dubbelsäng!
...alla välkända ljud och lukter!
...Dell Inspiron, min dator!
...varma och mysiga lägenheten!
...promenadavstånd till tågstationen!
...köket där jag hittar allting!

Borta bra men hemma bäst förståruvajamenar.

Kommentarer
Postat av: Daniel

förstår precis :)

2010-02-17 @ 00:38:12
Postat av: Daniel

jag förstår :)

2010-02-17 @ 00:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0