I'm a superfighting robot from the year 2010

På papperet ser 2009 inte särskilt bra ut för mig och min fru.

Bilen som jag och mina syskon fått från vår mormor blev stulen, och krossad.

Vi var inne på akuten fler gånger än en hand kan räkna. Ena stunden var det aggressiv magknip och annars var det andnöd och svår hosta. Oavsett vad kunde inte läkarna fastställa vad det var, trots en miljon blodprover och röntgenbilder.

Jag var arbetslös i över tre månader och gjorde inget annat vettigt än spela Killzone 2 långt in på natten, varje natt. Jag bytte jobb, och sen gjorde jag det igen.

Min fru fick nog av sömnlöshet och bytte jobb. Sen fick hon nog av besök till akuten och bytte jobb igen.

Men här är vi nu, starkare och stadigare än någonsin, redo för nya utmaningar. Redo att fylla det här året med det som 2009 saknade. Redo att möta världen med hakan högt. Jag är så glad att jag har framtidstro!

Minen i sista rutan är bäst

Kommentarer
Postat av: Daniel

läst. men jag trodde det var två år sen som bilen försvann.

2010-02-09 @ 19:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0