Enslaved: Odyssey to the West recenserat

Akta! Dog från Half-Life är precis bakom!Det gjorde lite ont att ge Enslaved: Odyssey to the West en trea. Det har många starka kort som jag verkligen gillar men samtidigt ett par avigsidor som gör sig påminda hela tiden. Se det helt enkelt som en väldigt väldigt stark trea.

Sedan kanske det spelar in ifall man spelat Uncharted 2 innan. För klättringen och nära-döden-upplevelserna är helt perfekta i det spelet. Och att konkurrera med perfektion är inte helt lätt. Klättringen är en lite för stor del av Enslaved för att inte kunna jämföra det lite med Uncharted 2. Inte särskilt rättvist men ändå. Jag är ändå bara människa...

Min recension är nu uppe.

Kommentarer
Postat av: Danielawesome

då ska jag nog försöka spela detta innan uncharted för att se hur vår uppfattning av spelet skiljer sig.

2010-10-20 @ 08:57:27
URL: http://danielawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0