När som helst så...

Det är en dag per liv man vaknar upp och vet att idag är mitt första barns beräknade förlossningsdatum. Det är även årets sista arbetsdag men det är långt ifrån lika viktigt.

Att gå omkring och tänka "att när som helst så...", är en magisk känsla. Väldigt svårt att beskriva. När som helst kommer barnet.

Och samtidigt pågår livet precis som vanligt. Konstigt. När vi var i London i våras för att hälsa på min frus (då) gravida syster så väntade vi redan barn, men vi visste det ännu inte. Jag älskar att titta på bilderna från den resan, min fru är extra snygg, som ett extra lager lyster.

Nu står vi redo för startskottet, mor- och farföräldrarna står redo, syskonskarorna står redo, vännerna står redo. Alla väntar spänt och undrar om det hänt ännu. En graviditet för verkligen samman människor, det är vackert att se.

Gravid fru, Rock Band 3 och julgran

Kommentarer
Postat av: Christine

När som helst älskling..... ❤

2011-12-30 @ 16:25:49
Postat av: Anneli

Snart! Väntar med spänning!

Fint skrivet du är duktig Viktor!

2011-12-30 @ 17:55:28
URL: http://norrlandshjarta.blogspot.com/
Postat av: jonathan

vackert!

2011-12-30 @ 18:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0