inFamous 2 recenserat

Första inFamous kom under min sandlådespelfasta. Jag var inte särskilt sugen på det alls och faktum är jag bara såg det som ett spel i raden av alla bleka GTA-kopior som kommit under 2000-talet.

Efter mitt hårddiskbyte på PS3:an fick jag tillgång till en promotionkod som gav mig möjligheten att ladda ner inFamous 2. När då Playstation Store kom upp igen efter flera veckors frånvaro (äntligen!) fick det bli en recension av uppföljaren istället. 15 nedladdade gigabyte senare (småpotatis numera) tog jag plats i soffan.

Och det var helt klart bättre än vad jag trodde. Att lattja runt har jag inte gjort i ett sandlådespel på väldigt länge (spelade aldrig Crackdown eller Prototype) och det var väldigt skoj. Fast GameTrailers recension är på tok för förlåtande mot spelets brister.

Min recension är nu uppe.


Jag valde också bland annat första inFamous i Sonys 'Welcome Back'-erbjudande. Onödig fakta: Det tar hälften så mycket plats på hårddisken som tvåan, jag undrar varför? Så det kanske blir att starta upp det efter att jag är klar med det här. Lite fler troféer har aldrig skadat någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0