Uppfräschning

Har uppdaterat min profilbild, presentation och innehållsplacering. Nu kan ni också se vad för spel jag för tillfället är igång med. Jag har ingen som helst koll på kodning av hemsidor, så jag snappar upp så mycket jag kan från Designadinblogg.se, en blogg som bryter ner allt på amatörnivå.

Det är intressant att fundera på vad för inriktning den här bloggen har fått under de 2,5 åren jag hållit på nu. Det är ju jag och ingen annan som bestämmer vad det ska skrivas om, men ibland känner jag mig smått maktlös om vad som skrivs. Det som intresserar mig extra mycket går i perioder, som så mycket annat.

V som i Viktor är en kategori som är mer åt det personliga hållet. Det är både roligt och skönt att få skriva av sig om saker och ting. Trots att sakerna är över tio år gamla så finns det ändå något där att hämta.

Mina speltankar tänker jag låta vara just det; tankar och åsikter. Nyhetsrapportering är ingen idé att ens försöka göra, det finns det massvis med hemsidor och bloggar att tävla mot då. Men mina åsikter finns det bara ett exemplar av, så där är det aldrig någon brådska.

Tjugofyrakyrkan är ett ständigt pågående projekt, där vet jag inte riktigt vad jag ska dela med mig av. Det är smågrupper, möten, styrelsemöten, årsmöten, grillkvällar och så mycket annat som händer hela tiden så där finns det ju faktiskt mycket att hämta av. Vi får se om jag kan bli bättre på det.

Grammatik är alltid roligt att ta upp sådär ibland. Men är jag en hycklare? Hur mycket rätt har jag på 'de' och 'dem'?

Det andra alternativet jag funderade över att ha som profilbild

Kommentarer
Postat av: Lydia

Jag gillar blandbloggar, go figure eftersom min egen är en. Men den röda tråden här är ju kvalitén. Det är välskrivet och genomtänkt, och det gäller för alla inlägg. Sämre röd tråd kan man ha!

2011-06-20 @ 17:44:59
URL: http://www.plastjesus.se
Postat av: Lydia

Ett högst personligt tyckande kring bloggens utforming är att kunna se senaste kommentarerna på något sätt, eftersom det a: Är väldigt roligt att läsa kommentarer och b: Är väldigt lätt att missa dem, speciellt om det kommenteras i äldre inlägg.

2011-06-20 @ 17:48:25
URL: http://www.plastjesus.se
Postat av: Viktor

Åh vad uppmuntrande och härliga ord, tack Lydia!



Visste jag hur jag gjorde för att inkludera den funktionen så skulle det redan vara fixat. Jag får göra mer research helt enkelt

2011-06-20 @ 18:41:32
URL: http://Viewtifulviktor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0