NeverDead recenserat

Bloggen är på paus på grund av tillskott i familjen. Istället för bloggande, jobb och socialt umgänge blir det undervisning i blöjbyte (har aldrig gjort sådant förut) och förvirrade mat- och sovrutiner, allt på grund av en ny liten människa jag är så nykär i att det sprudlar i hela kroppen.

Troligtvis är bloggen på benen igen någon gång under nästa vecka.


Men det är inte det jag har kommit för att prata om idag! Med min lilla bebis på bröstet har jag suttit och spelat NeverDead på låg volym. Bebis på bröstet var underbart, NeverDead... not so much. Men det var åtminstone första gången jag fick chansen att prata om Monty Python i en av mina recensioner!

Min recension är nu uppe på FZ.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vad kul för er! Att man kan bli så glad för några man inte känner mer än genom den enes blogg (din alltså), men ja, uppriktig glädje kände jag när jag läste ditt inlägg!

2012-01-31 @ 17:25:46
Postat av: Viktor

Tack för det, alltid roligt att glädja andra människor!

2012-02-04 @ 15:44:28
URL: http://viewtifulviktor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0