New Super Mario Bros Wii recenserat

Alldeles för lång titel, ännu en gång. Ett riktigt bra spel, perfekt för alla åldrar och solklar julklapp till alla Wiiägare som inte hunnit köpa det än. Jag vill stryka under att det ska spelas tillsammans med andra. Spelglädjen ökar exponentiellt för varje spelare som tillkommer.

Det verkar inte bli några mer recensioner i år, så det kommer dröja ett tag till nästa. Det har hunnit hända mycket sen min första recension, inte bara med mina recensent-skills utan med livet också.

Nu står jag på andra sidan och blickar bakåt, bland annat känns det mer och mer bekvämt att recensera och sätta betyg på spelen. Den här recensionen blev min längsta hittills och, enligt min fru, min bästa.

Min recension är nu uppe.

Kommentarer
Postat av: Skog

eftersom du fortfarande inte har någon facebook så får jag slänga länkar på dig i din blogg ist... http://wii.ign.com/articles/105/1054621p1.html

2009-12-12 @ 22:25:47
Postat av: Viktor

Jag håller med i nästan allt som stod i den artikeln. Men New Super Mario Bros Wii är fortfarande riktigt riktigt roligt.

2009-12-14 @ 00:55:47
URL: http://laktosfritt.blogg.se/
Postat av: Skog

Ja det tror jag säkert! New super mario till DS var ju också roligt. Men fruktansvärt lat av dem att ha en till toad bara för att "de inte orkade". Jag tror säkert det är jätteroligt! Inte så jag menade.

2009-12-14 @ 12:13:32
Postat av: Viktor

Jag tyckte redan från början att det var b att dom inte körde på fyra unika karaktärer. Lite svårt att se skillnad på dom i allt kaos, speciellt när dom har olika powerups och färgkombinationerna blir helt skumma. Det är väl det som är småstörande med det här spelet. Det sammanfattar Nintendos snåla attityd men är samtidigt så otroligt roligt. Obegripligt men sant.

2009-12-14 @ 13:49:04
URL: http://laktosfritt.blogg.se/
Postat av: Daniel

jag tyckte jättemycket om bubblan. för med den så kände jag mig inte helt sämst när det blev svårt.. typ som bowsers castle. bubblan gjorde att jag hade 90% mer skoj än jag hade haft utan den!

2010-02-09 @ 19:30:30
Postat av: Viktor

Daniel alltså... du är en riktig hejare på att kommentera. Bra slutsats där också, 90% roligare. Vad använde du för matematisk formel för att komma fram till den? Hehe, kul att höra att någon tycker att bubblan faktiskt gjorde spelet roligare!

2010-02-09 @ 20:14:08
URL: http://laktosfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0