Professor Layton and Pandora's box recenserat

När jag numera är en Nintendo DS rikare så har jag börjat recensera DS-spel!

Först ut blev en uppföljare på förra årets DS-snackis. Alla med en DS kunde inte sluta prata på om Professor Layton and the Curious Village. Jag har själv spelat det kanske en timme och tycker den timmen var väldigt charmig.

Efter att ha ägnat uppföljaren ett par timmar så är jag ännu mer sugen att spela ettan. Professor Layton and Pandora's box fick nämligen min första fempoängare! Ett störtskönt spel helt enkelt.

Min recension är nu uppe.

Kommentarer
Postat av: Ludde

fick du en DS av Gunnar då eller? :O

2009-10-25 @ 09:36:02
Postat av: ikto

Jag har fått leasa den så länge jag recenserar åt hype

2009-10-25 @ 10:26:30
URL: http://laktosfritt.blogg.se/
Postat av: Ludde

schyst! :)

2009-10-25 @ 10:31:09
Postat av: Johan

Jag måste säga att det verkar som om du är väldigt snäll i dina recensioner. Du får händelsevis inte lite betalt under bordet? jag får liksom en otäck, krypande känsla av att din text inte stämmer överens med siffrorna.

2009-11-19 @ 14:50:48
Postat av: Viktor

Inget betalt, gratis leasning av en DS är det närmaste jag kommer en betalning under bordet. Fast det kanske räcker...

2009-11-19 @ 17:40:59
URL: http://laktosfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0