Battlefield: Bad Company 2 recenserat

Min första recension där onlinedelen vägde tyngre än enspelarläget i betygssättningen. Killzone 2 må ha varit det första spelet jag satsat mycket på online, men Bad Company 2 är det första jag spelat online tillsammans med vänner.

Med hjälp av Skype har vi kunnat prata med varandra ohämmat, utan att avbrytas av vare sig laddningsskärmar eller EA's serverproblem.

Tänk dig själv att samarbeta i ett tajt lag på fyra personer, hur insaneroligt är inte det?

Grymt spel!

Min recension är nu uppe.

Kommentarer
Postat av: Jacke

Jag kan gå så långt och säga att detta är det bästa MP spelet jag har spelat. EVER.

Har klockar en 30+ timmar och jag kommer återkommer fortfarande och vill ha mer. Det är sjukt kul också hur man kan anpassa spelet till hur man själv vill spela. Slö spela lite som sniper, eller varför inte bara köra support och låta andra ta hand om dödandet.



Tycker det är sjukt synd dock att ni (vi) spelar det på olika maskiner. Hade varit jävligt roligt och spela ihop. Vi är nog en 8-9 pers som brukar köra på 360.

2010-03-24 @ 14:43:29
Postat av: Viktor

Hualigen, vilken lirare! Det är faktiskt helt sjukt roligt när allt är uppe och rullar, så jag håller med.



Jag har inte särskilt mycket onlinespel att jämföra med (är inte särskilt berest på området) men det är faktiskt bland det bästa jag spelat i onlineväg.

2010-03-26 @ 12:01:59
URL: http://laktosfritt.blogg.se/
Postat av: Daniel

bra recension Viiiiiiiktoooor!

2010-03-29 @ 11:00:27
Postat av: Viktor

sträcker på sig

2010-03-29 @ 16:16:39
URL: http://laktosfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0