Bekännelsedags

Så här ligger det till. Jag upptäckte i slutet av 2008 att jag var laktosintolerant. Det var en stor grej för mig, jag blev minst sagt paff. Från att gå kärnfrisk genom hela skolan till att helt plötsligt rapa så fort jag ser vaniljglass, det var ett stort steg.

Men faktum är att jag gjorde det till en för stor grej. Ett tips från mig till er alla:

Vill du inte bli direkt associerad med en matallergi eller dylikt
starta inte en blogg vars namn påminner om det

Med Laktosfritt var jag den laktosintoleranta, det var bland det första folk tänkte på när de såg mig. Så ska det naturligtvis inte vara.

Så välkommen till Viewtiful Viktor! Ny tid, ny stil. Ny kommun, ny logga. Nytt jobb, ny bank. Lite nytt liv nästan. Tyvärr måste adressen fortfarande heta laktosfritt.blogg.se, men det gör den tills det att jag blivit lite rikare och köper viewtifulviktor.se eller nåt liknande. Spel, Tjugofyrakyrkan, kristen tro, film, serier, spel igen och annat.

Har du följt min blogg just för mina inlägg om laktosintolerans, var lugn. Kategorin ligger kvar och jag kommer med största sannolikhet fortsätta skriva om det. Jag vill bara inte längre bli direkt associerad med gaser i magen.

Kommentarer
Postat av: Ludde

2010-09-06 @ 21:53:24
Postat av: Ludde

Wiho! Äntligen!

2010-09-06 @ 21:54:14
Postat av: Ludde

Wiho! Äntligen!

2010-09-06 @ 21:54:58
Postat av: Jimmy

om du vill köpa viewtifulviktor.se behöver du inte direkt lägga ut en förmögenhet. 150kr/år. Eller 120kr/år om du kan nöja dig med en viewtifulviktor.com

2010-09-07 @ 06:25:08
Postat av: Viktor

Hm.. ja, det låter attraktivt. Vad tycker du, ska jag satsa på .se eller .com?

2010-09-07 @ 14:46:38
URL: http://laktosfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0