...och Troféjakten fortsätter




Jag hittade en funktion på Sonys hemsida som visar min PS3-profil på nätet. Nu kan du (som bryr dig) följa min Troféjakt även om du inte äger en Playstation 3!

  • Högst upp till vänster har du mitt namn, med en avatarbild strax till vänster om det.
  • Under det så har du spelet jag spelar för tillfället.
  • Under det har du mitt sinnestillstånd. Det fanns över 50 stycken att välja mellan och jag tänkte "älskad är jag ju varje dag" så... det fick bli det.

  • Till höger har du bilder på spelen jag senast låste upp Troféer i.
  • Siffran bredvid stjärnan (med en liten Trofé i, om du tittar riktigt noga) visar vilken "Trofénivå" jag uppnått.
  • Siffran till höger om det är hur många Troféer jag låst upp sammanlagt.
  • Till sist, trappan med dom olika Troféerna på visar hur många av dom olika Troféerna jag har låst upp. Brons, silver, guld och platinum där brons är dom enklaste att låsa upp och platinum är dom svåraste.

Jag lägger även in en länk till det här "visitkortet" under min profil här i bloggen, så kan du hålla koll på mig.

Varför jag skriver Troféer och inte Trophies är för att jag får nog av svengelska på jobbet, 'Trophiesarna' låter inte så fint. Varför jag skriver Troféer med stor bokstav har jag ingen aning om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0