Go-Go Bionic!

Jag berättade nyligen om Platinumtroféer och dess värde. Då måste jag faktiskt samtidigt passa på att visa min alldeles eget namngivna Platinumtrofé. Oh yes, jag lyckades tjata till mig en chans att få namnge en Trofé till Bionic Commando och den kom med!

Det var sent om natten och jag klarade Bionic Commando på Commando, det svåraste alltså. Då dök den här rutan upp i övre högra hörnet av TV:n:

Där ser du, även Sony kör på svengelska

Förstår du inte det roliga?
Då rekommenderar jag dig att ta en titt på den här reklamfilmen som skulle marknadsföra Bionic Commando Rearmed i Japan:


Precis så där galet som japanerna ibland kan göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0