Laktosfri

- Har du läst inlägget jag skrev om dig ännu? frågar jag vännen som tyckte att vi var rikare än kungen.

- Eehh, ja... men alltså, du får ta och visa mig...

Jag langar upp närmsta laptop och surfar in på bloggen.

- Jamen där är den ju! Jag var inne på någon annan sida och blev så hemskt förvirrad.

Hon visar mig vad hon tidigare trodde var min blogg. Där är det istället någon person med mycket sorg och besvikelse som bloggar, och skrev sitt senaste inlägg Juni 2005. Ett smakprov:

"Det här är berättelsen om mig och min värld, på väg tillbaka till det som kallas livet.

Efter att vi förlorat vårt andra barn, vår lilla ängel.
Det finns ingen tröst. Allt är svart.
// laktosfri"


- Jag tänkte väl att du skrev din blogg i någon sorts bokform, men kunde inte lista ut varför du låtsades vara kvinna!

Ibland är missförstånd väldigt roliga! Gå in själv och kolla. Men se upp hädanefter, adresserna är bevisligen väldigt lätta att blanda ihop! (Jag har full förståelse för det)

laktosfri.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHA. fniss

2009-10-27 @ 16:34:12
URL: http://miafernando.blogg.se/
Postat av: Daniel

men shit va du ska länka istället för att någon gång låta en förstå på riktigt vem det faktiskt handlar om.

2010-02-08 @ 16:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0