Prolaktas - dag 10 och 11

Dag 10: Inte mycket att rapportera. Åt lite för mycket vit Toblerone tills jag blev dålig. Svårt att äta måttligt.

Dag 11: Ett, två, tre, laktosbomb!

Frukost: Mellanlatte med vitchoklad och ett ganska omoget äpple.

Lunch: McDonald's följt av vit Toblerone, bara för att testa. Det gick inte så bra, mycket beror nog på att jag inte sovit särskilt mycket under veckan. Magen fixar inte lika mycket efter dålig sömn.

Middag:
Håll i er nu, pannkakor, med glass! Chokladsås till det, mjölk att dricka vid sidan av. Sen mer vit Toblerone. Läget är stabilt för tillfället.

Om ett par timmar ska jag på bio och se Avatar 3D för andra gången. Första filmen jag ser på bio två gånger, lite historiskt! Jag och Mästerkocken, som inte sett den ännu, ska då dela på en Blockbustermeny (Stor popcorn, två stora läsk och en stor snacks). Biosnacks har inte funkat särskilt bra förut. Om det beror på laktos vet jag inte, men det är helt klart värt ett test!

En fullspäckad dag helt enkelt! Rapport på biosnacksen kommer senare.

Två dagar kvar av testet, idag beställdes det hem ett testpaket till. Då ska jag pröva några dagar med dubbel dos.

Kommentarer
Postat av: Daniel

läst

2010-02-23 @ 12:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0