Prolaktas - dag 5

Idag fick jag med mig både äpple och Prolaktas på morgonen.

Lunch: BigMac & Co med plusmeny och kändes okej i magen hela eftermiddagen. McDonald's flera gånger på en vecka? Ja, det är ett säkert kort för mig om jag vill testa magen. En BigMac har tidigare varit en garanti för ett par timmars gurgel, något som verkar vara över, glad smiley.

Middag: Kycklingfilé med grädde och potatis. Jag hällde i grädde för att få lite laktos och det gick bra.

En bra fredag, jag har goda aningar om Prolaktas. En bra magkänsla om jag blir ursäktad för det.

Jag har läst lite intryck från andra människor som provat Prolaktas och många upplever att dera magar är lugnare rent generellt. Det är för tidigt för mig att kunna påstå ifall detta stämmer eller inte, men det låter helt klart som ett drömscenario. Jag är nämligen nästan lite känd i min umgängeskrets för min känsliga mage, en kändisstämpel jag gärna klarar mig utan.

Kommentarer
Postat av: Daniel

det var skitkul att du skrev: glad smiley.

2010-02-13 @ 01:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0