Prolaktas - dag 6

Kapsel ner för strupen efter en god natts sömn, sen ett äpple.

Lunch: 30 cm sub på Subways i Flemingsberg. Chipotle Southwest-dressing på, det gick alldeles utmärkt. Plus att det var grymt gott!

Middag: Tacos och allt vad det innebär, det hade väl gått bra för magen ifall jag inte frossat i allt som stod på bordet. Allt förutom hushållspapper såklart.

Utöver det blev det massvis med läsk, chips och dip och godis. En helt vanlig lördag alltså... nej, nu överdrev jag.

Inte så härlig känsla i magen nu. Egentligen borde jag alltid sluta äta vid elva, oavsett tillställning (princip på G?). Nu åt vi ända fram till halvtvå. Iallafall, någon laktossituation har jag då inte riktigt känt av.

Jag funderar på att börja morgondagen (söndag) med två glas mjölk, bara för att röra till det litegrann. Vi får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Daniel

men de va en sjukt bra dag iallafall :D

2010-02-14 @ 12:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0