Prolaktas - dag 7

Mjölken hade blivit för gammal, så inget mjölktest ännu.

Brunch:
Mellanlatte med vitchoklad, med laktos! Utöver det en stor macka med mozzarella och tomat, sen var det någon röra längre in i den. Grymt gott, och magen var glad!

Middag: Dallas, en fet pan pizza med massa ost, tomat, champinjoner och oxilé. Sen får man en burk bearnaisesås att bre på. Minst sagt tufft för magen att ta hand om. Det magiska är att jag har mått bra, eller åtminstone så bra man kan må efter att ha proppat i sig massa pizza.

Vad jag försöker säga är att Prolaktas verkar vara min räddning. Jag har ett par saker kvar att testa, bland annat 200 gram Marabou Mjölkchoklad.

Kommentarer
Postat av: Daniel

assååå dallaaaaaaas :D den pizzan är det enda förutom one piece, som kan ursäkta att jag skriver som en 13 åring.

2010-02-17 @ 00:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0