Prolaktas - dag 8 och 9

Dag 8:

Tjejen på Wayne's trodde inte sina öron när min kaffebeställning inte bestod av ordet laktosfri. Hon var tvungen att fråga vad som stod på. Då fick jag chansen att berätta om min medicinkur.

"Hoppas det går bra för magen nu då" sa hon samtidigt som hon räckte över min mellanlatte med vitchoklad.

Till kvällen stoppade jag i mig 200 gram Marabou Mintkrokant, helt och hållet i vetenskapens namn. Det kanske var liiite väl mycket, men det var ändå en tydlig skillnad. Glass- och Maraboukvällar borde alltså grundas med två stycken Prolaktas. Sådana test får vänta tills jag köpt hem mer Prolaktas, för det ska jag garanterat göra.

Dag 9:

Glömde ta Prolaktas på morgonen, det blev 17:15 istället. Så, ingen intressant rapport den här gången.

Kommentarer
Postat av: Daniel

jag gillart!

2010-02-17 @ 00:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0