Tjugofyrakyrkan.se

Det är verkligen kul när man själv tokgillar det man ska marknadsföra. Dagen efter morgondagen, söndagen den 30 januari 2011, då startar Tjugofyrakyrkan på riktigt.

Jag hade tänkte skriva ett blogginlägg fyllt till bredden med hype inför detta, men Lydia hann före mig. Så... ctrl+c, ctrl+v på det inlägget helt enkelt.

I samband med denna releasefest (som det ju faktiskt är) så lanseras nu vår nya hemsida, som är väldigt het.

Den har allt; snygga bilder, nyheter, blogginlägg, vår vision, information, smygreklam (för ett företag som inte finns längre) och såklart, vår kära LinslusLudde. Jag tror bestämt han är med på fler bilder på hemsidan än någon annan. Vad är hans hemlighet att alltid lyckas fronta sig själv på det där viset?

Själv är jag med på en av bilderna som byts slumpmässigt vid varje sidbyte, kan du hitta mig?

Eller... det finns hundratals bättre anledningar att spana in hemsidan än att leta efter mig, ta istället reda på vad vi står för, kolla vad som händer de kommande veckorna och läs om våra fantastiska ledare!

Och framför allt, kom och titta på när vi sätter igång Tjugofyrakyrkan!

Kommentarer
Postat av: Ludde

Anekdot:

Pratade med Sara Schild och Hannah om vår introfilm igår.

Jag citerar: "Jag fick alla bilder från tjugofyrakyrkan, och no offence Ludde men det var du överallt! nog att det är bra, men jag behövde lite mångfald liksom.."



Jag har inte bett om att bli fotad! haha

2011-01-31 @ 10:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0