Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier recenserat

För ett par månader sedan spenderade jag en måndag på ett pressevent som Ubisoft höll i. Jag fick se den välgjorda Alphafilmen som nu släppts lös på Internet och sedan skriva en förhandstitt utifrån mina upplevelser. När spelet nu ska släppas i dagarna fick jag även chansen att recensera det. Och jag fick spela det på både PS3 och Xbox360.


Nästan 1300 ord senare är den färdig och publicerad på FZ.



Annars då? Jag ska springa Stockholm Marathon om en dryg vecka. Blandat med underbar bröllopsyra (både syskon och vänner som har och ska säga ja till varandra) till höger och vänster blir det svårt att låta hjärnan tänka på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0