Julkalas utan gas!

God Jul önskar Lactasin


Jag såg den här annonsen i tidningen Metro, strax ovanför dagens Elvis. Dom verkar ha en julkampanj för det har varit så hela veckan. Att inte slömma lactasenzymet till julbordet kanske inte låter så juligt, men för en laktosintolerant gör det all skillnad i världen.

Lactasin köpte jag i Göteborg när jag var där på semester i somras. Jag använder dom inte så jätteofta (har inte hunnit göra av med första burken ännu), men jag är jättenöjd med dom. Jag kommer dock behöva bli avsevärt mycket bättre inför julbordet för att kunna orka så mycket som möjligt av allt det goda det kommer bjudas på!

Annars räcker det väl med en matsked Jansson för att jag ska behöva lämna matbordet och lägga mig ner någonstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0