In your face!

Jag har äntligen klarat Bionic Commando Rearmed på svåraste svårighetsgraden, Silvertrofé katshiing! Det gick förvånansvärt snabbt när jag väl satte mig ner och spelade. Jag har tidigare berättat om hur svårt jag redan visste att det var. Jag vågade nästan inte sätta mig och spela för jag visste hur arg jag skulle bli.

Men nu är det klart! Jag är bäst i hela världen.


Till dig som inte klarat det på svåraste

...och det känns väldigt skönt. Då tar vi en titt igen på listan över GRIN-spelen:
  • Wanted: Weapons of fate (10 timmar)
  • Terminator: Salvation (2 timmar)
  • Bionic Commando (8 timmar)
  • Bionic Commando Rearmed (6 timmar)
Då sätter jag härmed punkt i det kapitlet och går vidare. Jag kommer minnas dagarna på GRIN med glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0