Visdomstand

En första glimt av en visdomstand blev synlig i morse. Halva käkbenet är tokömt. Jag funderade på att dela med mig av spektaklet med hjälp av en bild, men mina egna ord får räcka den här gången. Julen kommer alldeles strax och jag hoppas kunna avnjuta många hekto Janssons Frestelse under helgen, trots ömmande mun.

I år blir första julen med julgran, det blir mysigt. Min fru har köpt hem en del julbelysning som hänger/står i våra fönster, det boostar julkänslan avsevärt.

Under tiden spelar jag en hel del The Secret of Monkey Island, perfekt avkoppling inför läggdags på vardagskvällar. Jag skrattar mycket och skäms lite. Skrattar för att humorn fortfarande är top notch (originalet kom 1991), skäms för att jag hittills har tagit hjälp av guide tre gånger.

Imorgon kväll fortsätter Metroidmarathonet med Super Metroid som jag egentligen redan klarat, men det var för svårt att hålla sig. Långpass med storebror, ser fram emot det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0