Vi är med SAAB!

Vintern 2009-2010 var det mycket skriverier i tidingarna om vem som skulle köpa SAAB. Folk slet sitt hår, kramade om sina familjer och grät floder över denna stora fråga. Jag kan nu, exklusivt för er läsare, avslöja vem det var som egentligen köpte SAAB:

 

SAAB 9000 årsmodell 1995


Det var vi, vi har köpt bil! Om jag trodde på reinkarnation hade jag varit övertygad om att det här var en återfödd NISSAN, färgen är verkligen exakt likadan. Den gamla bilen var egentligen aldrig vår, den var tekniskt sett hela syskonskarans och var skriven på mamma.

Nu är det annorlunda, bilen är betald av oss, skriven på oss, helt ägd av oss. Jag visste inte att det skulle vara en så annorlunda känsla att verkligen äga en bil, men det är det! Jag var hos en verkstad igår och köpte sprillans nya däck till den här skönheten praktiska färdmedlet.

Spana in alla nyheter!


Centrallås! CD-växlare! Farthållare!
Fönsterhissar! Klimatkontroll!


I mars förra året blev vår NISSAN stulen och totalkvaddad. En tragedi faktiskt, det var en obehaglig känsla att se den i det skicket. Men idag är det som bortblåst, det är nästan så att huvudet sprängs, så glad är jag just nu!


Kommentarer
Postat av: Ludde

Den där stereon alltså.. <=)



grymt med bil!

2010-05-06 @ 22:11:59
Postat av: Steph

Grattis! Är den kross-säker?

2010-05-06 @ 23:44:42
Postat av: Daniel

grattis Viktor och Christine

2010-05-07 @ 12:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0