Mycket mer att vänta

Det gick inte så bra med att träffa rätt dag på 10-årsdagen på förra dagboksinlägget. Jag är lite ledsen för det.

Jag skyller på att jag då var i London och hade drygt fyra dagar av promenader, Starbucks, sömn, film, Starbucks och shopping. Jag var helt övertygad om att den 16:e var rätt dag, men precis när jag publicerade det upptäckte jag att jag var två dagar sen. Attans.

Men sådant är livet fullt av, misstag.

De fem första dagboksinläggen kom någorlunda tätt inpå varandra. Nu blir det ett litet uppehåll på en knapp månad. Sedan kommer inläggen i genomsnitt en gång i månaden ända fram till mars 2004. Allt som allt är det drygt femtio inlägg. Ni har alltså mycket mer att vänta.

Jag ska även göra mitt bästa i att bifoga en bild på mig som stämmer bra överens med tiden den är skriven i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0