Viewtiful Viktor på Instagram

Hur många nyhetsflöden klarar en normal vuxen människa av egentligen?

Jag har ingen aning faktiskt, men jag valde att pröva på Instagram ändå. Och ja, det är ganska skoj. Som en egen liten klubb mobiler emellan. Jag gillar det än så länge. Jag var på ett bröllop ganska nyligen där det innan vigseln uppmanades att alla skulle ta massvis med bilder, hashtagga allt och ladda upp på det på nätet. Rolig idé som verkligen visar vilket årtionde vi lever i.

Hur gör man det roligt och intressant? Det vet jag inte ännu, jag testar mig fram. Frukost, fötter och människor är så långt jag kommit hittills.

Jag fick till en frän bild förra veckan där det var soligt som tusan precis utanför kontoret, samtidigt som ett fylligt orosmoln hängde över Solna någon kilometer bort. En särskild slutscen började spelas upp i mitt huvud, citatmaskinen satte snabbt igång och körde på resten av den eftermiddagen. Min kollega var måttligt road.

@viewtifulviktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0