Julen 2009

Ja, julen i Sverige 2009 kan pinsamt nog sammanfattas med den här bilden:

På Metros löpsedlar den 23:e December 2009

Jag menar, julen 2008 skulle vi tittat på den där bilden och säga "Vem i hela friden är det där?"
Och julen 2010 kommer vi titta på den där bilden och säga "Vem i hela friden är det där?"

Och för dig som vill veta hur Die Hard kan vara den bästa julfilmen någonsin så kan du fortsätta in här för att få fem goda anledningar till varför det påståendet är sant!

God Jul!

Kommentarer
Postat av: Daniel

asså jag har typ hört folk snacka om den där kvinnan.. men jag har sett den där bilden och inge mer. hoppas hon inte gjort någonting viktigt som jag har missat!

2010-02-13 @ 01:44:09
Postat av: Viktor

Hon har verkligen inte gjort något viktigt. Lika bra att glömma henne med en gång! Move along, nothing to see here!

2010-02-14 @ 03:56:18
URL: http://laktosfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0