Facebook, here I co...

Ja, jag har rört vid det här ämnet tidigare, jag vet. Men det är värt ännu ett inlägg:

Vad är det?
Jag har ingenting att göra med alla former av communities på Internet, Facebook inkluderat.

Varför?
Det vet ni alla redan, jag skrev ju om det här.

När, var, hur?
Tro mig när jag säger det här; att inte vara med i Facebook är mycket av en ståndpunkt, ett sätt att leva. Man går miste om en stor del av pågående skämt, events, kalasinbjudningar som man alltid får reda på sist. Att inte vara en del av detta kräver en daglig överlåtelse, effekten av det märks av tjugofyra timmar om dygnet.

Hur uppkom det?
Som sagt, läs om det här.

Undantag?
Jajaja, jag vet. Jag har fuskat. Jag har varit inne på min frus Facebook många gånger, sue me.

Övrigt att tillägga?
Nej, inte om du redan läst detta det vill säga...

Princip eller tvångstanke?
Princip, solklart. En personlig regel jag bestämde mig för efter min Lunarstormpsykos. Jag var rädd för att fastna i andra communities, så jag sa nej till allt. Men att fatta beslut baserat på rädsla är aldrig okej så... what the heck.


Kommentarer
Postat av: Ludde

"glad smiley"

2010-04-06 @ 01:52:08
Postat av: JEB

Vad säger L V nu?



skönt, det är så mycket mer praktiskt att du finns där. Jag brukar annars starta konton åt personer som jag verkligen tycker borde ha facebook och sedan när jag berättar vad folk skriver och vad jag skriver om dem och från dem då vill de plötsligt ha sina inloggningsuppgifter. Ingen har hittills deletat sitt konto efteråt.

Sist insinuerade jag ett litet hot om att starta ett konto åt en kille om han inte fick tummen ur och han blev medlem helt själv redan nästa dag.

Jag vågade aldrig starta ett konto åt dig för jag vet inte vad du skulle ta dig till om du blev arg på riktigt. Det kanske är nästa steg i vår relation, en riktig konflikt. vad säger du?

2010-04-06 @ 03:01:46
URL: http://jebtolken.blogg.se/
Postat av: svante

kjam

2010-04-06 @ 09:24:43
Postat av: Daniel

yeeeeeeees

2010-04-06 @ 11:53:33
Postat av: Viktor

Jag hade lackat, på riktigt. Men det kanske ändå hade tagit vår relation vidare ett steg...

2010-04-06 @ 14:43:04
URL: http://laktosfritt.blogg.se/
Postat av: Henning

"There goes our last hope"

Välkommen till den mörka sidan.

Retorisk fråga: Gör detta oss båda till Sveriges största sellouts?

2010-04-10 @ 15:08:22
Postat av: Viktor

Jag ångrar inget!

2010-04-12 @ 18:59:51
URL: http://laktosfritt.blogg.se/
Postat av: Henning

Hoppas du inte svalde en handgranat efter det där...

2010-04-13 @ 18:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0