Är det någon film som är värd det så är det...

Jag älskar Fight Club. Äääääääääälskar den.

Boken filmen baserades på, VHS, DVD och Bluray


Av dom 1524 filmer jag hittills hunnit se är Fight Club den enda som jag gett 10 av 10 i betyg. Ingen har nått upp till den. Terminator 2: Världens Bästa Uppföljare är den enda som jag kan tänka mig att knuffa upp från 9 till 10 men jag är inte riktigt redo för det ännu.

Ja, jag älskar listor. Ääääääääälskar listor. Men inte lika mycket som Fight Club.

Ja, jag är glad


Kommentarer
Postat av: Skog

bra skit. fick du Blu rayen nyligen?

2010-06-08 @ 22:27:35
Postat av: Viktor

Jajamen, köpte den på Åhléns för ockerpris. Men jag hade presentkort så det var lugnt.

2010-06-09 @ 21:43:04
URL: http://laktosfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0